REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamace se řídí obchodními podmínkami a platnými zákony České republiky.
viz. také obchodní podmínky
1) balík je zjevně poškozen apod. (skvrny a poškození na krabici)
- balík můžete před doručitelem otevřít a sepsat zápis o škodě, poškozené výrobky předáte dopravci a neprodleně o tom informujete prodejce (e-mail: info@trickamanie.cz)
- balík můžete odmítnout před jeho převzetím, sepíšete zápis o škodě a balík je následně vrácen zpět, neprodleně podáte informaci prodejci (telefon, e-mail: info@trickamanie.cz)
2) poškození výrobek zjistíte až po otevření balíku
- máte 2 pracovní dny od doručení zásilky na nahlášení reklamace u doručovatele
- vždy musíte balík ponechat kompletní, pouze zamezte dalšímu zbytečnému poškození
Při návštěvě doručovací společnosti sepíšete zápis o škodě a neprodleně podáte informaci prodejci (telefon, e-mail: info@trickamanie.cz)
Bez vyplněného „zápisu o škodě“ nebude reklamace uznána.
3) Vrácení výrobku v rámci 14ti denní lhůty bez udání důvodů
- Výrobek musí být kompletní, nepoškozený a nepoužitý
- Nejprve informuje prodejce (e-mail: info@trickamanie.cz) a vyčkejte na další informace o postupu
- Budete vyzváni výrobek pečlivě zabalit a zaslat zpět na své náklady dodavateli
PRAVIDLA REKLAMACE:
- Po vyřízení reklamace zasíláme částky na bankovní účty, uvedené během reklamačního řízení