×

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Reklamace se řídí obchodními podmínkami a platnými zákony České republiky.
viz. také obchodní podmínky

 

1) balík je zjevně poškozen apod. (skvrny a poškození na krabici)

  • balík můžete před doručitelem otevřít a sepsat zápis o škodě, poškozené výrobky předáte dopravci a neprodleně o tom informujete prodejce (e-mail: info@trickamanie.cz)
  • balík můžete odmítnout před jeho převzetím, sepíšete zápis o škodě a balík je následně vrácen zpět, neprodleně podáte informaci prodejci (telefon, e-mail: info@trickamanie.cz)

2) poškození výrobek zjistíte až po otevření balíku

  • máte 2 pracovní dny od doručení zásilky na nahlášení reklamace u doručovatele
  • vždy musíte balík ponechat kompletní, pouze zamezte dalšímu zbytečnému poškození
    Při návštěvě doručovací společnosti sepíšete zápis o škodě a neprodleně podáte informaci prodejci (telefon, e-mail: info@trickamanie.cz)

    Bez vyplněného „zápisu o škodě“  nebude reklamace uznána.


3) Vrácení výrobku v rámci 14ti denní lhůty bez udání důvodů

  • Výrobek musí být kompletní, nepoškozený a nepoužitý
  • Nejprve informuje prodejce (e-mail: info@trickamanie.cz) a vyčkejte na další informace o postupu
  • Budete vyzváni výrobek pečlivě zabalit a zaslat zpět na své náklady dodavateli

 

PRAVIDLA REKLAMACE:

  • Po vyřízení reklamace zasíláme částky na bankovní účty, uvedené během reklamačního řízení

 

Go Top