×

1. OBJEDNÁVKY

1.1 Potřebuji mít vytvořený účet pro vytvoření objednávky?

Ne, nepotřebuješ. Objednat můžeš kdykloliv i jako host.

Pokud si ale u nás účet vytvoříš, u žádné z objednávek pak nemusíš opakovaně vkládat své doručovací údaje. Profil si můžeš vytvořit na stránce Můj účet ihned, nebo také v průběhu tvé první objednávky před zadáním konkrétních údajů.

1.2 Jak na objednávku?

U vybraného zboží proklikni přes jeho název do detailu, vyber barvu, velikost a pak už stačí jen proklik přes „přida do košíku“. Košík, u nás nákupní tašku, najdeš na horní liště e-shopu a proklikem zkontroluje vybrané zboží, množství, můžeš vložit slevový kód, vybrat způsob doručení a pak už zbývá jen přejít do pokladny, kde objednávku dokončíš zadání doručovacích údajů a zvolenou metodou platby.

1.3 Jak mohu platit za objednávku?

Aktuálně přijímame platby převodem nebo platbu při převzetí, tzn. na dobírku.

1.4 Mám slevový kupón nebo kód, můžu ho použít?

Slevový kód vlož do políčka „Kód kupónu“ v košíku (taška na horní liště). Pokud políčko pod seznamem zboží nevidíš, zřejmě jsi již u pokladny. Vrať se tak o krok zpět do košíku proklikem na již zmíněnou nákupní tašku.

1.5 Jak zjistím, že je moje objednávka přijata?

Poté co zvolíš veškeré potřebné údaje, odsouhlasíš obchodní podmínky a „objednáš“, dorušíme ti potvrzující e-mail. Poté objednávku začneme připravovat. Pokud máš u nás účet, uvidíš veškeré tvé objednávky a také jak to s nimi vypadá (jejich stav).

2. POŠTOVNÉ A DORUČENÍ

2.1 Kdy bude moje objednávka zpracována?

Veškeré objednávky zpracováváme během 2 pracovních dní, mimo víkendy a státní svátky.

2.2 Jak dlouho bude trvat doručení?

Standartní doba doručení objednávky od jejího odeslání je do 3 dnů, obvykle to bývá i do druhého pracovního dne.

2.4 Kolik mě vyjde doprava?

Dopravu účtujeme za rovných 50Kč při platbě převodem. U zboží na dobírku potom 90Kč. Pokud si u nás objednáš zboží za 900Kč a více, dopravu máš zadarmo.

2.5 Pokud dostanu poškozené zboží, co mám dělat?

Pokud se tak stane, omlouváme se. Určitě si přečti stránku Reklamace zboží a tam nalezneš veškeré kroky.

 

Pokud máš jakýkoliv jiný dotaz.. zeptej se nás! Stačí vyplnit náš formulář.
Tuto sekci budeme obohacovat o vaše nejčastější a praktické dotazy

Go Top